Ciepło ognia, zapach natury
|
Do kasy
Koszyk:
0 szt.
|
Wartość
0.00 PLN
| Do kasy

Sposób dostawy

Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS oraz Poczty Polskiej.

 

WAŻNE

Podczas składania zamówienia, dokonują Państwo wyboru formy płatności oraz formy doręcznia zamówionego towaru. System automatycznie dostosowuje wysokość opłaty za przesyłkę do wagi zamówienia. Informacje na temat wagi każdego przedmiotu widnieją na kartach informacyjnych poszczególnych produktów. Przy czym w systemie wprowadzone są ograniczenia wysyłkowe co do niektórych produktów np w przypadku zniczy z uwagi na możliwość potłuczenia w przesyłkach paczkowych, system dopuszcza opcję wysyłki tylko kilku sztuk wybranego znicza w jednej paczce. Większe ilości wysyłamy w przesyłkach paletowych.

 

Kurier GLS

>wysyłka kurierem paczki do 30kg:

przedpłata 14,95 zł

pobranie 17,95 zł


> wysyłka paletowa ponad 30 kg do 600 kg:

przedpłata 150 zł

pobranie 170 zł

 


> kurierzy doręczają przesyłki  w godzinach od 9 do 17. Jeśli czas od 9 do 17 spędzają Państwo w pracy, sugerujemy aby podawać adres miejsca pracy jako adres dostawy

> przesyłka zostanie doręczona następnego dnia roboczego od daty wysłania

> numer listu przewozowego otrzymają Państwo bezpośrednio od firmy kurierskiej na podany przy zamówieniu adres e-mail, po zarejestrowaniu przesyłki w systemach przewoźnika

 

Poczta Polska - paczki pocztowe priorytetowe 10,95zł (darmowe powiadomienie sms o nadaniu przeysłki)

 

Poczta Polska - przesyłki listowe

> list ekonomiczny:

do 350 g - 5 zł

> list priorytetowy:

do 350 g - 6 zł

> list polecony ekonomiczny

do 1000 g - 8.90zł

> list polecony priorytetowy

 do 1000 g - 10,90zł

 

> po nadaniu przez nas paczki otrzymają Państwa e-maila z numerem indywidualnym przesyłki

> Poczta Polska świadczy usługę śledzenia przesyłki - aby sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się przesyłka należy na stronie www.sledzenie.poczta-polska.pl w odpowiednie pole wpisać numer przesyłki i kliknąć "szukaj".

> przypominamy że przesyłka nierejestrowana (zwykły list ekonomiczny oraz priorytetowy) nie posiada numeru nadawczego. W razie zaginięcia nie będzie go można odszukać ani reklamować. Poczta Polska nie uwzględnia również reklamacji przesyłek nierejestrowanych które zostały uszkodzone podczas transportu.

 

 

 

Zobacz szczegóły odbioru osobistego >>>

Email:
Treść:
Email:
Treść: